Uyumamak için ne yapmalıyız - ne içmeliyiz?

Üniversiteli arkadaşlarımın sorunu olan bu uyumama işi zordur. Final haftaları gelir ders çalışmak istersiniz fakat çok uyku bastırır ve ne ders çalışırsınız ne verim alabilirsiniz.
Sizin işinize yarıyacak olan bir kür var, ve bu uygulamadan 1 fincan içerseniz tam 3 gün boyunca istesenizde uyuyamassınız.
Peki bu uyumama kürü nedir?
İlk önce sade, tek acı nescafe alıyorsunuz. (3`ü bir arada veya 2`si bir arada vb. süt tozu ile karışmış olmuyacak.) Bir fincanın içine 2 çay kaşığı normal nescafe koyuyorsunuz. Daha sonra ise o fincanın içine kola (coca-cola, pepsi farketmez) dolduruyorsunuz. Ve tadı hayatınızda hiç tatmadığınız kadar güzel ve hoş bir tat oluyor. Bunu içtikten sonra 3 gün boyunca istesenizde uyuyamassınız. Yan etkileri yoktur fakat bunu en az 2 haftada bir yapmanız gerekir yoksa uyku dengeniz bozulabilir.

Eğer 3 gün değilde daha bi kısa süre uyumamak istiyorsanız. Bir çay bardağına 1 çay kaşığı nescafe koyarak bunu uygulayabilirsiniz.

78 yorum:

  1. Denedim Tadı İğrenç Oluyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatı iğrenç olabilir ama işe yarıyor

      Sil
    2. Beyler ona gerek yok 5 bardak nescafe iç uyumazsin

      Sil
    3. Bn de caffein halusilayon etkisi yaratıyor neden bir bilgisi olan varmı

      Sil
  2. sen nasıl doktorsun la doktor uyumaya teşvik eder sen uyumamaya :S

    YanıtlaSil
  3. ama bende kola yok sade soda olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 25 kuruşunda mı yok paran yok diyecek olursak küçük kolalardan al yani zeka fışkırıyo :))

      Sil
    2. gece gece nere açık olur ki az mantık

      Sil
    3. gece gece nere açık olur ki az mantık

      Sil
    4. Gece gece kusturdun baskan

      Sil
  4. dahiliye sınavını sana bağladım..

    YanıtlaSil
  5. 14 yaşındayım deniyeceğim bir şey olur mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayak da dolan genç sonra alışıyon :)))

      Sil
    2. ayak da dolan genç sonra alışıyon :)))

      Sil
    3. En fazla ölürsün bişey olmaz

      Sil
    4. ben 12 yasındayım 1 gündür uyumadıydım bunu bir içdim uyku muyku yok :D:D:DD:D:D

      Sil
  6. Yan etkisi yok mu :O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arkadaşlar deneyen varmı faydası oluyormu lütfen vaplayın cook ihtiyacım var..

      Sil
  7. tadı AŞIRI iğrenç!!

    YanıtlaSil
  8. İşe yariyor mu ? Herkez tadindan bahsetmiş konu tadi değil

    YanıtlaSil
  9. Bnde merak ettim denicem ama deniyenler faydasini grdumu lutfen cvp

    YanıtlaSil
  10. gerçekten faydasını gördüm gece 11 de falan uykum vardı şimdi sıfır uyku :D

    YanıtlaSil
  11. bende yarın misafirliye gidicez sabah erken kalkcaz 8 gibi bende gece 2-3 gibi uyurum çareyi burda buldum doktor bozuntusunun dediğini uyguladım hhaha işe yaradı...

    YanıtlaSil
  12. Kafein patlaması diyorsun ama zararlı değil mi sonra gastrit filan olmayalım

    YanıtlaSil
  13. Yok abi tutmadı bu içtim uyudum mışıl mışıl.Sayende dersaneye de geç kaldım.Olmadı olmadı

    YanıtlaSil
  14. denemedim ama acayip uykum var

    YanıtlaSil
  15. Uyku, insana verilmiş tek mucize.
    Yani uykunuzu doya doya alın.
    Kendinizi zorlamayın, istemediğiniz sonuçlarla karşılaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  16. Arkdaslar güldürmeyin lurfen bunlar ne böyle koca karı ilacı gibi Bakın bu ise yaramaz tamamen pskolojik seyler En iyi çözüm biraaz viski biraz bolca enerji içeceği 500ml geçmeyin :) bunu yapın uyursanız gelin tukur nediyim:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mal misin geri zekalı viski daha çok uydurur alkol uyku getiriyor mal

      Sil
    2. hayatında hiç alkol içmemişsin
      herhalde

      Sil
  17. fanta olurmu ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fakirlik ahaha

      Sil
    2. 3.5 tl ye bi burn al bide viski onun fiyatı değişiyor iç uymassın

      Sil
  18. Vay âmk olmayan uykumu da getirdin helal olsun bune lan iğrenç

    YanıtlaSil
  19. Bu karisimi hangi vakittw yapmaliyiz

    YanıtlaSil
  20. Ya Dahiliye sınavım var uygulayayım mı acaba korkuyorum uygulamayı yapmaktan ama çok uykum varrr ALLAH YARDIMCIM OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben vitainlerime baktırdım çinko eksik çıktı çinko esik olunca sürekli uyumak istermiş insan

      Sil
  21. Üç gün sonundaki uyku isteği ne kadar olur

    YanıtlaSil
  22. Burda ne sacmalamis? Kalp carpintisi yapar bu anlattigi Çok zararli denemeyin! Bende yapiyorum sinav zamani ama normal nescafenin icine cok cok az kola karistiriyordum ne tadi kotu oluyordu ne de uykum geliyordu hepsini o sekilde icmek zararli oldurucek herhalde milleti

    YanıtlaSil
  23. tadı o kadar iğrenç değil burnumu kapatıp içtim ben öneririm.Psikolojik olarak galiba ama hic uykum yok etkili :)

    YanıtlaSil
  24. kolalı halimi iğrenç laa ? nefis diyo bidee cevap verrr ??? :D

    YanıtlaSil
  25. İşe yaradı bende :) esnemeye devam ediyorum ama uyuyasim yok. İçerken gözlerinizi ve burnunuzu kapatınca hiçbir şey olmuyor :)

    YanıtlaSil
  26. ya başka neler yapabiliriz acaba uyumamam lazım da

    YanıtlaSil
  27. ya başka neler yapabiliriz acaba uyumamam lazım da

    YanıtlaSil
  28. Bu söylenen şey gece uçan baykuşlar için geçerlidir

    YanıtlaSil
  29. Allah belanı versin uçuyom kafa trilyon oldu lan

    YanıtlaSil
  30. Ben sabah 05.30 da kalkiyorum öğlen eve gelince çok uykum oluyor ve uyumak istemiyorum yani 11 e kadar uyumadan iyi olur benim icin

    YanıtlaSil
  31. Ben sabah 05.30 da kalkiyorum öğlen eve gelince çok uykum oluyor ve uyumak istemiyorum yani 11 e kadar uyumadan iyi olur benim icin

    YanıtlaSil
  32. Nasıl kahve paket nescafe mi yoksa resimdeki nescafeden mi acil cevap

    YanıtlaSil
  33. Halis mulis Türk kahvesi olmaz mı? İllâ yahudi malı nascafe mi olacak?

    YanıtlaSil
  34. Halis mulis Türk kahvesi olmaz mı? İllâ yahudi malı nascafe mi olacak?

    YanıtlaSil
  35. Epilepsisi olan arkadaşlar kesinlikle yapmasın bunu. İki içeceğin de içerisinde kafein var bol miktarda ve beyinde uyarıcı etki yapıp nöbet geöirmenize sebep olabilir. Önermem.

    YanıtlaSil
  36. Tadi igrenc duyenle ilk once kahve yesin ardindan kola icsin bndn zeka fiskirio yha :D

    YanıtlaSil
  37. Bende bir etkisi olmuyo 😂

    YanıtlaSil
  38. Bende bir etkisi olmuyo 😂

    YanıtlaSil
  39. İki haftada bir 40 saat nöbetim oluyor cumartesi akşam saat 18 de başlıyorum pazartesi sabah 9a kadar pazar gecesi çok zorlanıyorum gerçekten işe yarıyormu gardaşım. Yarıyorsa uygulayacam

    YanıtlaSil
  40. kuscammmm ya burnumu kapatıp yavaş yavaş içiom işallah kusmam

    YanıtlaSil
  41. Aff federsiniz ama tadi bokkk gibi ictigimde birak uykumun gelmesini kusasim geldi

    YanıtlaSil
  42. oruçluyken uyumamak için ne yapılır lütfen cvp

    YanıtlaSil
  43. Bn öyle şeyler deneyipte sağlığını bozamam. Bence kimse denemesin. Zaten ben fazla uykuya dusmuyorum.kuru içenlere allah kolaylık versin!!!
    ��

    YanıtlaSil
  44. lan dohturr öğlenin 4 ünden beri ayaktayım saat 5.40 şimdi çay bardağına koyup içsem 1 e kadar dayanırmıyım söle tohtorrr

    YanıtlaSil
  45. Ben iki isim var kuaförlük bide guvenlik arefe gunu ictim yaptim sabah nobetim vardi arefede sabaha kadar calisiyom gram uyku yok gözumde faydasini gordum acikcasi tadi ise garip bisi bi kola tadi bi aci kahve tadi ama mukkemmel bi karisim latte gibi kopigufe cikiyi ����

    YanıtlaSil
  46. Ben güvenlik görevlisiyim uyumamam lazım nes kafe 3/1 arada fayda edermi acil cevap

    YanıtlaSil
  47. Nescafe ile olurmu

    YanıtlaSil
  48. Gardaş kamyon şoförüyüm senin o yaraanı boynuma dolar kolye diye gezdiririm çok işe yaradı saol

    YanıtlaSil
  49. Anlamadım şimdi acı nescafeyi mı kolanın içine katıyoruz normal nescafeyi mı?? Yanıtlayın lütfen

    YanıtlaSil
  50. Denedim daha fazla uykum geldi

    YanıtlaSil
  51. daha fazla uyuyorum denemeyin

    YanıtlaSil
  52. BUNU YAPIN SABAHA KADAR UYUMAK YOK İSTERSENİZ BRİ UYGULAMAYLA DAHA O GÜN BOYUNCA DA UYUMAYABİLİRSİNİZ.
    1.SOĞUK SUYLA ABDEST ALIN
    2.VE NAMAZINIZI KILIN(NOT:EĞER O VAKİTİ KILDIYSANIZ 2 REKAT NAFİLE YA DA KAZA NAMAZI KILABİLİRSİNİZ.)
    3.ARTIK UYUMAYABİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep yapıyorum ama şeytan işi işte namazı kılarken hep uykum geliyor namaz bitince uykum kaçıyor :D

      Sil
  53. Sade nescafe kalmamış türk kahvesi.ile deneyen varmı uyumak istemiuorum

    YanıtlaSil
  54. Meu nome é Sra. Nadia Albert, da Rússia, e hoje sou uma mulher feliz com a ajuda de um credor, Sr. Russ Harry. Vou encaminhar qualquer pessoa que esteja procurando empréstimo a esta empresa de empréstimo. Ele deu felicidade a mim e à minha família, eu precisava de um empréstimo de US $ 500.000,00 para começar toda a minha vida, pois sou mãe solteira com 2 filhos. Conheci esse credor honesto e temente a DEUS que me ajuda com um empréstimo de US $ 500.000,00 em dólar, a uma taxa baixa. Ele é um piedoso Deus, se você estiver precisando de um empréstimo e você o reembolsará, entre em contato com ele por e-mail Elegantloanfirm@hotmail.com / número do Whatsapp + 393511617486

    YanıtlaSil